Sex;Type of schooling;Total Total;Total;106,3 Total;Not in school;0,5 Total;In school in a special education school;20,4 Total;Escolarizado en un aula de educación especial en un centro ordinario;9,8 Total;Escolarizado en un centro ordinario recibiendo apoyos personalizados;52,2 Total;Schooled in an ordinary school without any type of personalised support;22,1 Total;Other type of schooling;1,1 Total;Not given;0,3 Man;Total;70,3 Man;Not in school;0,5 Man;In school in a special education school;13,6 Man;Escolarizado en un aula de educación especial en un centro ordinario;6,6 Man;Escolarizado en un centro ordinario recibiendo apoyos personalizados;34,5 Man;Schooled in an ordinary school without any type of personalised support;14,3 Man;Other type of schooling;0,5 Man;Not given;0,3 Woman;Total;36 Woman;Not in school;0 Woman;In school in a special education school;6,8 Woman;Escolarizado en un aula de educación especial en un centro ordinario;3,2 Woman;Escolarizado en un centro ordinario recibiendo apoyos personalizados;17,6 Woman;Schooled in an ordinary school without any type of personalised support;7,8 Woman;Other type of schooling;0,6 Woman;Not given;0